вівторок, 6 жовтня 2009 р.

до уваги студентів 4-го курсу: тематика ІНДЗ


Тема 1. Методика як теорія і практика навчання ІМ


1.
Роль психічних процесів у навчанні іноземних мов

2. Роль мотивації у процесі навчання ІМ. 

3. Співвідношення мимовільного та довільного запам’ятовування у навчанні ІМ

4. Роль свідомих і несвідомих чинників у процесі навчання ІМ.

5. Порівняльна методика як галузь методики навчання ІМ.

6.  Роль почуттів та емоцій у процесі навчанні ІМ.

7. Методика навчання ІМ та психолінгвістика.

Тема 2. Зміст і цілі навчання ІМ у загальноосвітній школі.

1. Формування країнознавчої та лінгвокраїнознавчої компетенції у навчальному процесі з ІМ. 

2. Державний методичний стандарт з ІМ.

3. Рекомендації Ради Європи з мовної освіти.

4. Відбір тематики мовлення з іноземної мови у сучасній шкільній теорії і практиці навчання.

 

Тема 3. Еволюція методів навчання ІМ


1. Розвиток вітчизняної методики навчання іноземних мов у першій половині 20-го століття.

2. Розвиток вітчизняної методики навчання іноземних мов у другій половині 20-го століття.

3. Аналіз переваг і недоліків свідомо-порівняльного та свідомо-практичного методів.

4. Розвиток вітчизняної методики та психології  навчання іноземних мов у 60-х роках 20-го століття.

5. Розвиток сучасної зарубіжної методики навчання іноземних мов.
6. Основні теоретичні положення та шляхи практичної реалізації комунікативного методу в зарубіжній методиці навчання іноземних мов.

7. Сучасні інтенсивні методики.

Немає коментарів:

Дописати коментар