Тема 1. Методика як теорія і практика навчання ІМ
1. Роль психічних процесів у навчанні іноземних мов
2. Роль мотивації у процесі навчання ІМ.
3. Співвідношення мимовільного та довільного запам’ятовування у навчанні ІМ
4. Роль свідомих і несвідомих чинників у процесі навчання ІМ.
5. Порівняльна методика як галузь методики навчання ІМ.
6. Роль почуттів та емоцій у процесі навчанні ІМ.
Тема 2. Зміст і цілі навчання ІМ у загальноосвітній школі.
Тема 3. Еволюція методів навчання ІМ
1. Розвиток вітчизняної методики навчання іноземних мов у першій половині 20-го століття.
2. Розвиток вітчизняної методики навчання іноземних мов у другій половині 20-го століття.
3. Аналіз переваг і недоліків свідомо-порівняльного та свідомо-практичного методів.
4. Розвиток вітчизняної методики та психології навчання іноземних мов у 60-х роках 20-го століття.
5. Розвиток сучасної зарубіжної методики навчання іноземних мов.
6. Основні теоретичні положення та шляхи практичної реалізації комунікативного методу в зарубіжній методиці навчання іноземних мов.
7. Сучасні інтенсивні методики.
Немає коментарів:
Дописати коментар