пʼятницю, 16 жовтня 2009 р.

до уваги студентів 5-го курсу: тематика ІНДЗ

Тема 2. Communicative approach to ELT

1.      The approaches to mistakes

2.      Pair and group work.

3.      Classroom discussion and role-play

4.      Communicative activities in the classroom

5.      Communicative games in the classroom.

6.      The role of a teacher in a classroom; a communicative view.


вівторок, 6 жовтня 2009 р.

до уваги студентів 4-го курсу: тематика ІНДЗ


Тема 1. Методика як теорія і практика навчання ІМ


1.
Роль психічних процесів у навчанні іноземних мов

2. Роль мотивації у процесі навчання ІМ. 

3. Співвідношення мимовільного та довільного запам’ятовування у навчанні ІМ

4. Роль свідомих і несвідомих чинників у процесі навчання ІМ.

5. Порівняльна методика як галузь методики навчання ІМ.

6.  Роль почуттів та емоцій у процесі навчанні ІМ.

7. Методика навчання ІМ та психолінгвістика.

Тема 2. Зміст і цілі навчання ІМ у загальноосвітній школі.

1. Формування країнознавчої та лінгвокраїнознавчої компетенції у навчальному процесі з ІМ. 

2. Державний методичний стандарт з ІМ.

3. Рекомендації Ради Європи з мовної освіти.

4. Відбір тематики мовлення з іноземної мови у сучасній шкільній теорії і практиці навчання.

 

Тема 3. Еволюція методів навчання ІМ


1. Розвиток вітчизняної методики навчання іноземних мов у першій половині 20-го століття.

2. Розвиток вітчизняної методики навчання іноземних мов у другій половині 20-го століття.

3. Аналіз переваг і недоліків свідомо-порівняльного та свідомо-практичного методів.

4. Розвиток вітчизняної методики та психології  навчання іноземних мов у 60-х роках 20-го століття.

5. Розвиток сучасної зарубіжної методики навчання іноземних мов.
6. Основні теоретичні положення та шляхи практичної реалізації комунікативного методу в зарубіжній методиці навчання іноземних мов.

7. Сучасні інтенсивні методики.

До уваги студентів 5-го курсу: тематика дослідницьких проектів

You can opt out one of the questions below. For the reference literature please ask for consultations in the room #110

Theme 1. The development of ELT methods and approaches.

         1.     Grammar translation method.

         2.     Direct method.

         3.     Audio-lingual method and its comparison with communicative method.

         4.     Structural-situational method.

         5.     Humanistic approaches in ELT. Silent Way, Lozanov Method, TPR

         6.     Task-based approach.

         7.     Community language teaching and language immersion.

         8.     Natural Approach (Stephen Krashen)

         9.      Postmethod condition and an eclectic mix of methods.

 

Reference

1.      J.C. Richards. T. Rodgers. Approaches and methods in language teaching. Cambridge language teaching library. CUP.

2.      Kumaravadivelu. Understanding language teaching. From nethod to postmethod. San Jose State University.

3.      J. Willis. D. Willis. Challenge and change in LT. Macmillan.