Необхідно терміново визначитися з темами курсових робіт.
За темами курсових підходити в каб №110 (теми, закріплені за кафедрою англійської мови)
Тематика курсових робіт по кафедрі англійської мови у 2009-2010 н.р.
к.п.н., доц. Ольшанський Д.В. 16
ас-т Гродський І.Я. 10
ас-т Заяць Л.І. 10
викл. Михайлик О.П. 10
викл. Кисельова І.І. 10
ас-т Назаренко К.Г. 5
викл. Миронець Д.К. 4
№ п п | Тема курсової роботи | ПІБ викладача | ПІБ студента |
1 | Комунікативний підхід у зарубіжній методиці навчання іноземних мов. | Ольшанський Д.В. | |
2 | Позитивний та негативний вплив Реформи на розвиток методики навчання іноземних мов. | Ольшанський Д.В. | |
3 | Проблема трактування помилок у методиці навчання іноземних мов. | Ольшанський Д.В. | |
4 | Організація дискусій у навчанні усного іншомовного спілкування учнів старшого шкільного віку. | Ольшанський Д.В. | |
5 | Організація позакласної роботи з іноземної мови у старших класах. | Ольшанський Д.В. | |
6 | Врахування вікових психологічних особливостей та інтересів у навчанні іноземної мови. | Ольшанський Д.В. | |
7 | Навчання різних видів читання іноземною мовою учнів основної школи. | Ольшанський Д.В. | |
8 | Психологічні та психолінгвістичні засади методики навчання іноземної мови. | Ольшанський Д.В. | |
9 | Використання ТЗН на уроках іноземної мови на старшому етапі ЗНЗ. | Ольшанський Д.В. | |
10 | Письмо як засіб та мета навчання у теорії та практиці навчання іноземної мови. | Ольшанський Д.В. | |
11 | Використання автентичних матеріалів іншомовних газет та журналів у навчальному процесі з іноземної мови. | Ольшанський Д.В. | |
12 | Організація домашньої та самостійної роботи учнів з іноземної мови на старшому етапі ЗНЗ. | Ольшанський Д.В. | |
13 | Рольові ігри як ефективний вид діяльності на уроках іноземної мови у старших класах середньої загальноосвітньої школи. | Ольшанський Д.В. | |
14 | Аудіювання у навчанні іноземної мови на старшому етапі середньої загальноосвітньої школи. | Ольшанський Д.В. | |
15 | Особливості контролю у навчанні іноземної мови на початковому етапі. | Ольшанський Д.В. | |
16 | Роль наочності у навчальному процесі з іноземної мови у ЗНЗ. | Ольшанський Д.В. | |
17 | Основні етапи розвитку зарубіжної методики у 20-му столітті. | Гродський І.Я. | |
18 | Навчання іншомовного читання у старших класах ЗНЗ. | Гродський І.Я. | |
19 | Формування країнознавчої та лінгвокраїнознавчої іншомовних компетенцій в учнів старших класів. | Гродський І.Я. | |
20 | Формування навичок письма іноземною мовою у молодших школярів. | Гродський І.Я. | |
21 | Використання музики у теорії і практиці шкільного навчання іноземної мови. | Гродський І.Я. | |
22 | Навчання молодших школярів іншомовного діалогічного мовлення. | Гродський І.Я. | |
23 | Навчання іншомовного монологічного мовлення учнів старшого шкільного віку. | Гродський І.Я. | |
24 | Тестовий контроль на старших етапах навчання іноземної мови в ЗНЗ. | Гродський І.Я. | |
25 | Активізація пізнавальної діяльності учнів середнього шкільного віку на уроках іноземної мови. | Гродський І.Я. | |
26 | Особливості мовлення вчителя іноземної мови на різних етапах навчання. | Гродський І.Я. | |
27 | Роль наочності у навчальному процесі з іноземної мови на різних етапах навчання. | Заяць Л.І. | |
28 | Методика навчання іншомовного писемного мовлення учнів старших класів. | Заяць Л.І. | |
29 | Використання допоміжних засобів у сучасній шкільній практиці навчання іноземної мови . | Заяць Л.І. | |
30 | Використання дидактичних ігор на уроках іноземної мови у початковій школі. | Заяць Л.І. | |
31 | Проблема створення ефективного навчально-методичного комплексу з іноземної мови для ЗНЗ. | Заяць Л.І. | |
32 | Використання перекладу як ефективного способу навчання у сучасній шкільній практиці навчання іноземної мови. | Заяць Л.І. | |
33 | Особливості навчання іншомовного аудіювання учнів молодшого шкільного віку. | Заяць Л.І. | |
34 | Ефективні методи і прийоми навчання усного іншомовного спілкування на старшому етапі ЗНЗ. | Заяць Л.І. | |
35 | Навчання граматики в руслі комунікативного підходу навчання іноземної мови. | Заяць Л.І. | |
36 | Метод проектів на старшому етапі навчання іноземної мови в ЗНЗ. | Заяць Л.І. | |
37 | Ефективні методи і прийоми навчання іншомовної лексики учнів основної школи | Михайлик О.П. | |
38 | Підготовка учнів старшої школи до ЗНО з іноземної мови | Михайлик О.П. | |
39 | Особливості початкового етапу навчання іноземних мов. | Михайлик О.П. | |
40 | Формування фонетичних навичок іншомовного усного мовлення молодших школярів. | Михайлик О.П. | |
41 | Реалізація освітньої та розвивальної цілей навчання у навчальному процесі з іноземної мови на різних етапах навчання. | Михайлик О.П. | |
42 | Парна та групова робота у контексті комунікативного підходу. | Михайлик О.П. | |
43 | Використання художньої літератури як засобу навчання іноземної мови і мовлення у ЗНЗ. | Михайлик О.П. | |
44 | Використання навчальних та оригінальних художніх фільмів у навчанні іншомовного мовлення учнів старшого шкільного віку. | Михайлик О.П. | |
45 | Навчання ситуативно-обумовленого іншомовного спілкування у сучасній шкільній практиці. | Михайлик О.П. | |
46 | Рольові ігри як ефективний вид діяльності на уроках іноземної мови у середніх класах ЗНЗ. | Михайлик О.П. | |
47 | Зміст і цілі навчання іноземної мови у середній школі на сучасному етапі розвитку освіти. | Кисельова І.І. | |
48 | Методика та ефективні прийоми використання відеофонограми у навчанні іноземної мови на старшому етапі. | Кисельова І.І. | |
49 | Використання Інтернету у навчанні іноземної мови на старшому етапі ЗНЗ. | Кисельова І.І. | |
50 | Система навчання іншомовного екстенсивного читання учнів середньої школи. | Кисельова І.І. | |
51 | Використання мультимедійних можливостей інтерактивної дошки СМАРТ у навчальному процесі з іноземної мови в середній школі. | Кисельова І.І. | |
52 | Принцип апроксимації у теорії і практиці шкільного навчання іноземної мови. | Кисельова І.І. | |
53 | Навчання іншомовної граматики учнів старшого шкільного віку. | Кисельова І.І. | |
54 | Організація самостійної роботи з іноземної мови учнів старшого шкільного віку. | Кисельова І.І. | |
55 | Врахування пізнавальних інтересів та індивідуальних потреб у процесі навчання іноземної мови учнів середньої загальноосвітньої школи.
| Кисельова І.І. | |
56 | Міжпредметні зв’язки у навчанні іноземної мови у середній загальноосвітній школі. | Кисельова І.І. | |
57 | Застосування різноманітних методів дослідження у методиці навчання іноземної мови. | Назаренко К.Г. | |
58 | Організація позакласної роботи з іноземної мови у початковій школі. | Назаренко К.Г. | |
59 | Застосування принципу усного випередження у навчанні іноземної мови на початковому етапі. | Назаренко К.Г. | |
60 | Формування іншомовної соціокультурної компетенції в учнів середнього шкільного віку. | Назаренко К.Г. | |
61 | Методика здійснення контролю на старшому етапі навчання іноземної мови. | Назаренко К.Г. | |
62 | Особливості планування та організації уроку іноземної мови у середній загальноосвітній школі. | Миронець Д.К. | |
63 | Реалізація виховної мети навчання у навчальному процесі з ІМ на різних етапах навчання. | Миронець Д.К. | |
64 | Розвиток вітчизняної методики та психології навчання іноземних мов у другій половині 20-го століття. | Миронець Д.К. | |
65 | Формування мовної компетенції з іноземної мови у старших класах ЗНЗ. | Миронець Д.К. | |